МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
І НАУКИ УКРАЇНИ
ШЕГИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БАЛИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ
КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ШЕГИНІВСЬКОЇ
СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЯВОРІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.06.2024 с.Баличі № 75
Про виконання плану
освітньої роботи за ІІ семестр
2023-2024 навчального року
У 2023-2024 навчальному році вся освітня
робота в закладі проводилася
згідно Річного плану роботи, методичних
рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації освітньої
роботи у загальноосвітніх навчальних
закладах, інформаційних листів відділу освіти, наказів НВК, програми «Основні орієнтири виховання
учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»
тощо.
Педагогічний колектив працював
над проблемою «Впровадження інноваційних
технологій в освітній процес». Відповідно
до проблеми проводилися різні заходи, уроки, конкурси…
Протягом 2023-2024 навчального року належна увага приділялася з боку
адміністрації школи росту педагогічної майстерності педагогів через самоосвітню
діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.
Відповідно до плану роботи школи курсову перепідготовку пройшли всі педагогічні
працівники закладу. У цьому навчальному році проатестувалося троє педагогічних
працівників: вчитель англійської мови Гнєтньов О.С. «спеціаліст другої
категорії», вчителька початкових класів Терендій І.Я. «спеціаліст першої
категорії» та вчитель фізики Кісиличка В.М. «спеціаліст вищої категорії»,
звання «старший вчитель».
Цілеспрямовано проводиться робота з
обдарованими дітьми. Відповідно до плану методичної роботи протягом жовтня-листопада було проведено І тур Всеукраїнських учнівських олімпіад. Учні закладу
брали участь у Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика та
конкурсі Т.Г.Шевченка (вчительки української мови Дутка М.Я. та Гелета О.В.).
За підсумками результатів олімпіад та
конкурсів всі переможці були нагороджені грамотами, а також вчительки
української мови та літератури Дутка М.Я. та Гелета О.В. нагороджені дипломами
Яворівської районної адміністрації.
Активними учасниками були у Міжнародних
конкурсах «Бебрас» (88% учасників)
та «Кенгуру» під керівництвом координатора, вчительки інформатики Мусійовської
Л.Й.., яка нагороджена дипломом.
Протягом семестру проводилися методичні
тижні:
-
тиждень дорожнього руху проведено під
гаслом «Безпека на дорогах в умовах воєнного стану»;
-
тиждень права «Знай свої права – виконуй
обов’язки»;
-
тиждень фізики «Фізика – це цікаво!»;
-
тиждень англійської мови;
-
Всесвітній тиждень грошей «Захистіть
свої гроші, убезпечте своє майбутнє». А також проводились міжнародні
дні:
-
Міжнародний день рідної мови - 21 лютого
(вчителька початкових класів Кечур Д.О. та вчителька української мови та
літератури Дутка М.Я.);
-
Міжнародний день числа Пі (вчительки
математики: Мусійовська Л.Й. та Благута Л.І.);
-
День казки (вчителька початкових класів
Денис М.Я.);
-
День землі (вчителька початкових класів
Денис М.Я.);
-
Міжнародний день птахів (вчителька
початкових класів Денис М.Я.);
-
Літературний вечір "Хай буде легко.
Дотиком пера", до дня народження Ліни Костенко (вчителька української мови
та літератури Гелета О.В.).
Методична декада «Від
креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня» (26.02.2024 - 08.03.2024р.).
Крім методичних тижнів
та міжнародних днів були проведені ще уроки:
- урок безпечного поводження з газом. З метою
виховання в учнів почуття відповідальності за своє життя, розвивати у дітей
вміння та навички поводитися з побутовими газовими приладами (класні керівники
1-11 класів);
- Всеукраїнський урок
з кібербезпеки «Базові навички та корисні поради від експерта» (вчитель
інформатики Кісиличка В.М.). На занятті учні, переглядаючи презентацію,
дізналися про різні види кіберзагроз, такі як фішинг, віруси та шкідливі
програми, як ці загрози можуть вплинути на особисту інформацію. Сучасне
повсякдення неможливо уявити без інтернету та інформаційних технологій, які
стали невіддільною частиною нашого життя. Однак, разом із перевагами цифрового
світу, зростає і кількість загроз, що можуть завдати шкоди нашим дітям. Саме
тому важливо навчити школярів основам безпеки в інтернеті, правильному
використанню цифрових ресурсів та захисту особистих даних. На занятті також
було використано відео урок, що розміщено на YouTube-каналі Всеукраїнської
школи онлайн, пам’ятку «Як убезпечити себе від шахраїв?» та добірку
розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
Проводився моніторинг знань учнів, шляхом
діагностичних контрольних робіт, з таких предметів: українська мова (5 клас,
Дутка М.Я.); англійська мова (6,7 клас, Гнєтньов О.С.); математика (5 клас,
Благута Л.І.) та (10 клас, Мусійовська Л.Й.); фізика (8,10 клас, Кісиличка
В.М.); Україна і світ (11 клас, Федорчак О.Н.). Підводячи підсумок навчальних
досягнень за 2023-2024 навчальний рік, можемо сказати, що всі педагогічні
працівники навчальну програму вичитали, всі види контролю виконали та всіх
учнів згідно критеріїв оцінювання оцінили.
30 січня 2024 року у межах реалізації Всеукраїнського проєкту
відбулося відкриття класу безпеки. Проєкт спрямовано на посилення
профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності здобувачів освіти,
формування в учнів здоров’язбережувальних компетентностей, отримання знань щодо
правил пожежної, мінної безпеки та цивільного захисту, розуміння алгоритму дій
у разі виникнення надзвичайних ситуацій, формування вмінь надання домедичної
допомоги. На сьогодні такі тематичні класи мають вкрай важливе значення, адже
знання з безпеки підростаючого покоління — запорука успішного та безпечного
майбутнього країни. Наочне знайомство дітей з небезпечними ситуаціями допоможе
їм краще осягнути рівень загрози та добре запам’ятати, як слід діяти в
екстремальних умовах.
Навчально-польові збори проходили в
травні протягом трьох днів на базі Гусаківського, Волицького НВК та м. Яворів.
Учасниками були учні 11 класу. Заняття відбувалися з метання гранати Ф1 в ціль,
розбирання та збирання АК, стрільби з пневматичної гвинтівки в тиру, стрільба в
електронному тиру по рухомих і нерухомих цілях, надання першої медичної
допомоги та подолання смуги перешкод. Навчально-польові збори для учнів були
дуже цікавими та захоплюючі тому, що багато практичних вмінь та навичок
засвоїли. А також з учнями 8-11 класів були проведені в період з 09.05.2024року
по 20.05.2024 року практичні заходи військово-патріотичного виховання, з метою
позитивного підтримання іміджу Збройних Сил України та патріотичного духу.
Педагогічні працівники закладу є
активними учасниками засідань освітянської спільноти. У Шегинівській ЗОШ І-ІІІ
ст. відбулося засідання освітянської спільноти учителів 1 класу (вчителька
Терендій І.Я.) та вчителів географії (вчителька Підгірна О.М.) ЗЗСО
Шегинівської територіальної громади, у
м. Яворів вчителів хімії та біології (вчительки: Підгірна О.М. та Благута Л.І.).
Педпрацівники займаються самоосвітою, беруть участь у вебінарах,
проходять курси підвищення кваліфікації при ЛОІППО та активні учасники
вебінарів при суб’єктах
«Всеосвіта», «На Урок», «Прометеус», «Педрада», видавництво «Світич»
тощо.
Виховна робота Балицького НВК у 2023/2024
навчальному році була спрямована на виконання завдань і реалізацію
державної політики в галузі освіти і виховання.
Уся система виховання в закладі мала
на меті допомогти учневі стати самодостатньою, всебічно розвиненою, соціально
активною особистістю. Завдяки цьому система виховної роботи в школі
сприяла мотивації до саморозвитку, самореалізації всіх учасників освітнього
процесу.
Головна мета виховної роботи –виховання особистості учня, набуття ним соціального
досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування в нього
наукового світогляду, розвиненої духовності, моральної, естетичної, правової,
екологічної культури, прищеплення комплексу загальнолюдських,
патріотично-національних і професійних норм, правил, цінностей та ідеалів
поведінки.
Очікуваний результат – формування цілісної
особистості, яка має активну творчу і соціальну позицію, високі моральні
якості, які постійно вдосконалює, уміє керувати своїм здоров`ям, прагне до
знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готова до суспільного
життя.
Освітній заклад у 2023-2024 навчальному році
працював за такими напрямками виховної
роботи: національно-патріотичне і громадянське виховання; морально-духовне і
гуманістичне виховання; правове, превентивне виховання і формування здорового
способу життя; ціннісне ставлення до себе; ціннісне ставлення до сім’ї, родини,
людей; ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; ціннісне
ставлення до праці; ціннісне ставлення до природи; ціннісне ставлення до
культури і мистецтва.
Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась
через заходи, які були передбачені Річним планом роботи і враховували
особливості виховання особистості та відображалися в системі загальношкільних
заходів, органів учнівського самоврядування, роботі з батьківською
громадськістю.
Серед основних завдань виховної роботи закладу були
наступні: забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей закладу, сприяти
збереженню мережі та контингенту учнів школи: з цією метою підвищувати іміджеві
характеристики школи щодо надання якісних освітніх послуг; продовжити роботу по
формуванню в учнів навичок здорового способу життя; забезпечити соціальний
захист здобувачів освіти; підвищити ефективність роботи з попередження дитячого
травматизму як під час освітнього процесу так і поза межами закладу; посилити
спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини,
громадянських якостей; популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину
країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління,
забезпечити духовну єдність поколінь; сприяти формуванню духовно-моральних
взаємин між усіма учасниками навчально-виховного процесу, толерантного
ставлення до представників інших народів, культур і традицій, до
однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного
спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української
ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального
ставлення до природи; активізувати застосування сучасних форм і методів
правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного
розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки,
імунітету до негативних впливів соціального оточення.
Виховна
система роботи закладу була зорієнтована на особистість як відправний компонент
і кінцевий результат, на її розвиток, духовне і моральне збагачення і носила
плановий, цілеспрямований характер. Цьому свідчить комплекс актуальних
питань, які розглядались на нарадах та педрадах.
Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність
яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у
них патріотичних почуттів, готовності до майбутнього захисту своєї Батьківщини,
ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури
і мистецтва, ставлення до держави.
Головним результатом діяльності системи
виховання в школі є свідоме дотримання більшістю здобувачів освіти
встановлених правил, вимог, норм, прийнятих у суспільстві, виховання
патріотизму, громадянської відповідальності, самодисципліни та
організованості.
Протягом ІІ семестру 2023/2024 навчального року було заплановано і
реалізовано комплекс виховних заходів шляхом організації різноманітних, цікавих
і значущих для дітей видів діяльності:
-
участь у Різдвяній академії «Коляда в
Митрополита», яка проходила у Соборі Святого Юрія в м. Львові (учениця 10 класу Софія Торба,
кер. Павелчак Я.М.);
-
День капелюха ( педагог-організатор
Терендій О.В.);
-
акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі
віддячить влітку» (учні 2 класу, педагог-організатор Терендій О.В.);
-
Міжнародний день обіймів (учнівське
самоврядування, педагог-організатор Терендій О.В.);
-
до Дня
Соборності України було проведено ряд заходів:
-
урочистий мітинг-реквієм, присвячений Дню
Соборності та початку Декади пам'яті героїв України «Героїв Україна пам'ятає!»
(Павелчак Я.М., Федорчак О.Н. - учителі історії та Терендій О.В. -
педорганізатор);
-
флешмоб «З Днем
Соборності України!» (Денис М.Я., Кечур Д.О., кл. кер. 2-3 класів);
-
патріотичний челендж «Історичний січень» (учнівське самоврядування, Терендій О.В.,
педорганізатор);
-
тематичне
заняття «Живий ланцюг єднання дитячих
долоньок» (вих. Коллінс Г.В., пом. вих. Малетько Л.А.).
-
проєкт «Моя Україна» (Гнатик О.М., 4 клас);
-
тематична
виставка «Від серця до серця, від краю до краю» (бібліотекарки Снайчук Й.Б. та
Павелчак Л.Й.). У сільській бібліотеці оформлено книжкову викладку,
бібліотекарі провели бібліотечну годину «Народжена бути єдиною»;
-
історико-патріотичне
коло єднання «Соборна. Вільна. Неподільна» (5 клас, кл. кер. Федорчак О.Н.);
-
година
спілкування «Як Україна соборною стала» (1 клас, кл. кер. Терендій І. Я.).
До Дня пам'яті Героїв Крут проведено такі заходи:
-
виховна година «Крути – і сум, і біль, і вічна
слава України» (9 клас, кл. кер. Буцик О.М.);
-
година
спілкування «Червона кров на білому снігу» (7 клас, кл. кер. Снайчук Й.Б.,
сільська бібліотекарка Павелчак Л.Й.);
-
урок пам'яті
«Герої Крут – герої українського народу!» (6 клас, кл. кер. Кісиличка В.М.);
-
година
спілкування «Герої Крут – для нащадків взірець» (8 клас, кл. кер. Гелета О.В.).
До Дня пам'яті жертв Голокосту було
проведено такі заходи:
-
година спілкування «Голокост: забуттю не
підлягає» (10 клас, кл. кер. Підгірна О.М.);
-
година пам’яті
«Безсмертна сила людського духу» (11 клас, кл. кер. Благута Л.І.);
-
захід
«Безстрашність і незламність Донецького аеропорту» (10-11 класи, керівники
гуртків Мусійовська М.Б., Буцик О.М.);
-
«Стіна єднання» (учнівське
самоврядування, педагог-організатор Терендій О.В.);
-
"Сила єднання України"(Снайчук
Й.Б., Павелчак Л.Й. – бібліотекарки, Коллінс Г.В., вихователька ДНЗ);
З метою гідного відзначення у 2024 році 11-ї
річниці початку Революції Гідності та належного вшанування пам’яті Героїв
Небесної Сотні з 19.02.2024 р. по
23.02.2024 р. у закладі проведено ряд заходів:
-
лінійка-реквієм «Небесна Сотня – Герої
сьогодення» (5 клас, педагог-організатор Терендій О.В.);
-
виховне
заняття «Зима, що нас змінила», акція "Ангели пам'яті" (вих. Коллінс
Г.В., пом. вих. Малетько Л.А., бібліотекарка Павелчак Л.Й.);
-
година
спілкування «Герої не вмирають. Небесна Сотня» (7 клас, Снайчук Й.Б., Павелчак Л.Й.);
-
година
спілкування «Небесна Сотня Ангелів Майдану» (Терендій І. Я., кл. керівник 1
класу);
-
музична
композиція «В чистім полі» (Софія Торба, учениця 10 класу та Андріана Сигляник,
учениця 11 класу, керівник Павелчак Я.М., учитель історії та мистецтва);
-
година
спілкування «Небесна Сотня» (3 клас, Денис М.Я., кл. кер.);
-
виховна
година «За що ми заплатили кров'ю» (6 клас, Кісиличка В.М. - кл. кер.);
-
година спілкування
«Вони полинули у небеса» (Гнатик О.М., кл. кер., 4 клас);
-
урок
мужності «Небесна Сотня. Вони загинули за Україну» (10 клас, класний керівник
Підгірна О.М.);
-
урок
пам’яті «Герої Небесної Сотні» (Буцик О.М., класний керівник 9 класу);
-
година
спілкування «Небесна Сотня. Хай вічна пам’ять лишиться за Вами»(2 клас, кл.
кер. Кечур Д.О.);
-
година спілкування «Небесна Сотня - герої, які змінили хід
історії» (8 клас, кл. кер. Гелета О.В.);
-
міжшкільні змагання із шашок приурочені
дню пам’яті Героїв Небесної Сотні серед учнів 5-9 та 10-11 класів ЗЗСО
Шегинівської сільської ради (учитель фізкультури Буцик О.М.);
-
Проведено уроки безпечного поводження з
газом (1-11 класи, класні керівники);
-
Всесвітній день читання вголос (вих. ДНЗ
Коллінс Г.В., пом. вих. Малетько Л.А., бібліотекарка Павелчак Л.Й.);
-
змагання з настільного тенісу присвячені
«Пам’яті новітніх Героїв України» (м. Судова Вишня, учитель фізичної культури
Буцик О.М.);
-
благодійна акція «Збір пластикових
кришечок»;
-
До відзначення Міжнародного Дня рідної
мови проведено ряд заходів:
-
пізнавальна
гра «Мовний квіз» (вчителька української мови та літератури Мар'яна Дутка);
-
віртуальна мовознавча кав’ярня «Причасти
мене розмовою українською мовою» (вчителька української мови та літератури
Мар’яна Дутка);
-
мовна вікторина з песиком Патроном,
інтерактивна гра «Чи добре знаєте ви українські казки» (1 клас, кл.кер.
Терендій І.Я.);
-
вікторина « Стежками рідної мови» (2
клас, кл. кер. Кечур Д.О.);
-
вікторина
«Знавець української мови» ( 8 клас,
вчитель Гелета О. В.);
-
вікторина «Мова – душа народу» ( Гнатик
О.М., 4 клас);
-
захід «Мову, як матір любіть» (3 клас,
кл. кер. Денис М.Я.);
-
конкурс дитячого малюнка на тему «Мій
Крим» (учні 1-7 класів, Терендій І.Я., Кечур Д.О., Денис М.Я., Гнатик О.М.,
Снайчук Й.Б.);
-
бібліотечна година: перегляд
документального фільму «Крим. Спротив триває» (9 клас, бібліотекарі Снайчук Й.
Б., Павелчак Л.Й.);
-
круглий стіл «Крим вчора і сьогодні.
Сподівання і реальність» (10-11 класи, вчитель історії Федорчак О.Н);
-
інформаційна хвилина «Крим – нескорений» (8 клас, кл. кер. Гелета
О.В);
-
святковий концерт «Весна у капелюшку»
(класні керівники 2, 3 класів Кечур Д.О. та Денис М.Я.);
-
батьківські збори «Чи добре я знаю свою
дитину?» (кл. кер. 3 класу Денис М.Я.);
Проведено заходи до
відзначення річниці від дня народження Лесі Українки:
-
«Леся Українка – славна дочка України»
(1клас, кл. кер. Терендій І. Я.);
-
Ні! Я жива, я буду вічно жити!» (3 клас,
кл. кер. Денис М.Я.);
-
урок
укр. л-ри «Магія слова Лесі Українки» (6 клас, учителька української
мови та літератури Мар'яна Дутка);
-
поетичний зорепад «Вона свою любов у віршах нам передала» (8
клас, вчителька української мови та літератури Гелета О.В.);
-
читання
поезії «На шлях я вийшла ранньою весною» ( Гнатик О.М., 4 клас);
-
декламування
поезії «Ми знаємо поезії Лесі Українки» (2 клас, кл. кер. Кечур Д.О.);
-
захід «Весна у капелюшку» (2-3 класи,
кл. кер. Денис М.Я., Кечур Д.О.);
-
виставка-конкурс «Український
сувенір» номінація «Подарунок воїну»
(учениця 11 класу Вільчинська Л. ,наставник Терендій О.В.);
-
З Міжнародним жіночим днем вітали своїх матерів учні 3 класу (кл.кер.
Денис М.Я.);
-
чемпіонат області з шашок (вчитель фіз.
к-ри Буцик О.М.);
-
Всеукраїнські змагання «Пліч-о-пліч
всеукраїнська шкільна ліга з баскетболу» присвячені пам’яті Володимира
Гдулевича (ІІІ місце, вчитель фіз. к-ри
Буцик О.М.);
-
переможці ІІ етапу Всеукраїнських
змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнська шкільна ліга з футзалу», присвячені пам’яті
Сергія Яріша (вчитель фіз. к-ри Буцик О.М.);
-
«Шкільний урок волонтерства» (учні 9-11
класів, педагог-організатор Терендій О.В.);
-
літературний вечір «Хай буде легко.
Дотиком пера» (учні 10-11 класів, вчителька української мови і літератури
Гелета О.В.);
-
«Міжнародний день птахів» (3 клас,
кл.кер. Денис М.Я.). Проведено ряд
заходів до вшанування пам’яті Тараса Шевченка:
-
година спілкування «Поезії Тараса
Шевченка» (3 клас, кл.кер. Денис М.Я);
-
Захід «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь
століття…» (2 клас, кл. кер. Діана Кечур);
-
година розгорнутої книги «Ми чуємо тебе,
Кобзарю, крізь століття» (7 клас, бібліотекарки Снайчук Й.Б. та Павелчак Л.Й.);
-
захід «Вшановуємо великого Кобзаря» (1
клас, кл. кер. Терендій І. Я.);
-
інформаційна година «Весна починається з
Шевченка» (вих. Коллінс Г.В., бібліотекарка Павелчак Л.Й.);
-
виховна година «Тарас Шевченко-
нескорений борець за волю України»
(10 клас, класний
керівник Підгірна О.М.);
-
літературно-музичний квест «Лине пісня
Кобзаря!» (6 клас, вчителька української мови та літератури Мар’яна Дутка);
-
літературна вітальня «Поетичний світ
Кобзаря» (8 клас, вчителька української мови і літератури Гелета О.В);
-
квест-гра «Відомий і невідомий Шевченко»
(6 клас, кл. кер. Кісиличка В.М.);
-
пам’ятний захід «Трагедія Яворівського
полігону» (до Дня пам’яті полеглих воїнів на Яворівському полігоні, з учнями
9-11 класів, вчителі захисту України Буцик О.М. та Мусійовська М.Б.);
До Дня пам’яті
полеглих воїнів на Яворівському полігоні (учнівське самоврядування,
педагог-організатор Терендій О.В.);
-
День
казки (3 кл., кл. кер. Денис М.Я.);
-
День відкритих дверей в учнів 3 класу
(кл.кер. Денис М.Я.);
-
ІІІ місце з футзалу (м. Новояворівськ в
рамках проєкту «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» ;
-
акції єднання та віри «Випускники - 2024
року для майбутніх поколінь» під девізом: «Посади дерево - вирости мир»
(класний керівник Благута Л.І.);
-
урок пам'яті «Трагедія століття»,
присвячений Міжнародному дню пам’яті про Чорнобильську катастрофу (вчитель ЗУ
Буцик О.М. та керівник гуртка «Школа безпеки» (Мусійовська М.Б.);
Заходи до Дня пам’яті
та примирення:
-
година спілкування «Не гаси пам’яті
вогонь …»(2 клас, кл.кер. Кечур Д.О.);
-
година спілкування «Пам’ятаємо минуле!
Боремося за майбутнє!» ( 1 клас, кл. кер. Терендій І. Я.);
-
інформаційна година «День пам’яті та
примирення» (3 клас, кл.кер. Денис М.Я.);
-
бесіда «День пам’яті та примирення»
(вих. Коллінс Г.В.);
-
виховна година «День пам’яті та
примирення» (4 клас, кл. кер. Гнатик
О.М.);
-
експрес-подорож «Європейський
калейдоскоп» (5-11 класи);
-
захід «Низький уклін усім матерям на
світі…» (3 клас, кл.кер. Денис М.Я.);
-
захід «Матуся – серденько моє!» (1 клас,
кл. кер. Терендій І. Я.);
-
захід «Всім матерям до землі вклонюся» (2
клас, кл.кер. Кечур Д.О.);
-
захід «У світі все починається з мами» (4
клас, кл. кер. Гнатик О.М.);
-
захід «Мамо, найкраща! (вих. Коллінс Г.В., ДНЗ).
-
Класними керівниками 5-11 класів з учасниками
освітнього процесу проведено ряд заходів, щодо вшанування міст, які
відзначилися відвагою, мужністю та важливим внеском в історію нашої країни.
-
Проведено День вишиванки.
-
Легкоатлетичні змагання «Старти надій »
( 3 місце, вч. фіз. к-ри Буцик О.М.).
-
Гра «Сокіл» («Джура») (ІІ місце).
-
Захід «Прощавай, букварику, наша перша книжко!» (1 клас, кл. кер. Терендій І. Я.).
-
Захід "Прощавай початкова школо!"
(кл.кер. Гнатик О.М.,4 клас).
-
Свято останнього дзвінка.
-
Випускний
у групі "Незабутка" (Вих. Коллінс Г.В., пом. вих. Малетько Л.А.).
-
Екскурсії:
-
історико-етнографічний музей
«Бойківщина» у м.Самборі, розважальний комплекс "Карамелька" (учні
2-3, кл.кер. Д.Кечур та М.Денис);
-
навчально-пізнавальна екскурсія-подорож
у Ведмежий притулок "Домажир"(2,3,4 класи, кл.кер. О. Гнатик, Д. Кечур та М. Денис);
- навчально-пізнавальна екскурсія та подорож
"Шляхами Розточчя від Янова до Крехова, м.Львів інтерактивний центр розваг
«Dragon Park».
- дельфінарій «Оскар» в м. Трускавець (1-4 класи).
-
Екскурсія «Золота підкова Львівщини».
-
Привітання День батька, татуся! (4 клас,
кл. кер. Гнатик О.М.)
У ІІ семестрі проведення годин спілкування організовувались в умовах
всебічного використання мультимедійного устаткування і цікавих навчально
– виховних матеріалів.
Згідно плану працювала Рада профілактики
правопорушень, проводилися профілактичні заходи.
Педагогічним колективом проводилася системна
робота з організації контролю за відвідуванням учнями навчальних занять.
З метою забезпечення повноцінного навчання
та виховання здобувачів освіти наш колектив взаємодіяв з батьками, робота
велася як в онлайн так і в офлайн режимах.
Класними керівниками вивчався стан
здоров’я школярів, проводились превентивні заходи та дні профілактики щодо
формування здорового способу життя.
Учнівське самоврядування в закладі є
педагогічно доцільним щодо організації колективу. Діяльність учнівського
самоврядування спрямовується на підвищенні якості навчання, зміцнення свідомої
дисципліни, організації позакласної роботи. Самоврядування у закладі
представлено учнівською радою, якою керувала педагог-організатор – Оксана
Терендій. Вона допомагала учням не лише бачити мету своєї діяльності, а й
навчала планувати, організовувати та аналізувати роботу.
Дирекція школи, класні керівники проводили
індивідуальні бесіди з учнями, що потребують посиленого педагогічного
впливу.
З 03.06.2024р. по
14.06.2024р. в закладі було організовано роботу пришкільного літнього табору
відпочинку "Джура", засновником якого був відділ освіти
Шегинівської сільської ради. Відпочивало 80 вихованців. Пришкільний табір
відпочинку за режимом роботи був з денним перебуванням, де діти перебували
упродовж дня 4 години. До табору залучалися
діти з багатодітних, неповних сімей, учасників АТО, учасників бойових дій,
позбавлені батьківського піклування, а також діти інваліди, обдаровані діти. Робота літнього табору відпочинку здійснювалася за
затвердженим планом роботи. Учні здійснили навчально-пізнавальну
екскурсію та подорож "Шляхами Розточчя від Янова до Крехова", з
мотивів побожності та молитви за ЗСУ, Перемогу та мир в Україні; відбулася незабутня поїздка "Золота підкова Львівщини" та у дельфінарій
«Оскар» в м. Трускавець. Кожного дня учні досліджували нашу планету.
Проходили квести, майстер-класи,
малювання, мандрівки, змагання, руханки тощо. Вихованці у літньому
таборі провели змістовний і цікавий відпочинок.
Всю освітню роботу закладу за ІІ семестр
т2023-2024 н.р. висвітлено на сайті закладу та на сторінці Балицького НВК у фейсбуці.
Підсумовуючи вищесказане та на основі педагогічної ради № 9 від 28.06.2024р.
НАКАЗУЮ:
1.
Визнати роботу закладу протягом ІІ семестру 2023-2024 навчального року достатньою для
забезпечення ефективного освітнього процесу, створення умов для становлення та
розвитку особистості кожного учня, підвищення педагогічної майстерності
вчителів, проведення інноваційної діяльності.
2.
Заступникам керівника з навчально-виховної роботи Мусійовській Л.Й. та Дутці М.Я. протягом 2024-2025 навчального року:
2.1
Постійно координувати роботу класних керівників, педагога-організатора, вчителів-предметників.
2.2 Надавати практичну
допомогу учнівському врядуванню в плануванні роботи на 2024/2025 н.р.,
враховуючи пропозиції здобувачів освіти.
Серпень 2024
2.3
Продовжити роботу по організації та участі як класних колективів, так і окремих
здобувачів освіти у позакласних та
позашкільних виховних заходах.
2.4
Розробити систему мотиваційних заходів щодо участі здобувачів освіти в
спортивних та творчих конкурсах.
2.5 Урізноманітнити способи впливу на здобувачів
освіти, які мають девіантну поведінку.
2.6
Активізувати роботу з профілактики
правопорушень серед здобувачів освіти.
2.7.
Здійснювати контроль за станом освітньої роботи під час освітнього процесу та в
позаурочний час. Особливу увагу звернути на психологічний стан в учнівських
колективах.
2.8 Спланувати до 30.08.2024р. роботу з
педагогічними кадрами закладу на 2024-2025
навчальний рік з урахуванням позитивного досвіду та рекомендацій теорії і
практики сучасної педагогічної науки.
2.9 Спланувати до 02.09.2024 року роботу з
урізноманітнення спектра форм, методів, засобів, технологій методичної роботи з
професійного розвитку вчителів закладу.
2.10 Сприяти активізації творчої діяльності вчителів,
стимулюванню неперервної фахової та загальної освіти, підвищенню їхньої
персональної відповідальності за результати навчання й виховання дітей.
2.11
Удосконалювати
систему роботи з педагогічними кадрами щодо підготовки до друку на сторінках фахових газет та журналів науково-методичних матеріалів з власного досвіду.
2.12
Інформувати
вчителів про можливості, які надають освітні платформи для організації та
вдосконалення можливостей дистанційного навчання з метою саморозвитку та
підвищення кваліфікації (участь у вебінарах, конференціях тощо).
2.13
При плануванні роботи особливу увагу
приділити організації роботи з обдарованими дітьми.
3.
Класним керівникам:
3.1
Спільно з практичним психологом здійснювати моніторинг учнівського середовища
з метою вчасного виявлення та надання необхідної допомоги при захисті інтересів
неповнолітніх.
Постійно
3.2
Активніше залучати здобувачів освіти та батьків
до участі у загальношкільних та класних заходах.
3.3 Регулярно сповіщати
адміністрацію закладу про: нещасні випадки, захворювання, про участь здобувачів
освіти у позашкільних заходах, про умови виховання в сім’ї.
3.4
Продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до здобувачів освіти та їх
батьків.
3.5
Систематично підтримувати тісний зв’язок з родинами здобувачів освіти в яких
виховуються учні схильні до правопорушень.
3.6 Посилити профілактичну роботу по
недопущенню жорстокості та насильства серед здобувачів освіти закладу.
4. Учителям - предметникам протягом 2024-2025 навчального року:
4.1. Продовжувати роботу над підвищенням рівня
індивідуальної професійної успішності.
4.2.Упроваджувати в освітній
процес сучасні інформаційно-комунікаційні технології та інтерактивні форми й
методи навчання.
4.3.Працювати над
впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності
освітнього процесу.
4. Практичному психологу:
4.1. Продовжити забезпечення психологічного
супроводу учасникам освітнього процесу відповідно до листа МОН «Про забезпечення
психологічного супроводу учасників
освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» від 29.03.2022 р.
№ 1/3737-22
4.2. Здійснювати консультування класних
керівників, вчителів-предметників з удосконалення сучасних форм і методів
роботи із здобувачами освіти схильними до правопорушень.
4.3. Проводити роботу з батьками здобувачів
освіти з питання усвідомленого та відповідального ставлення батьків та осіб,
які їх заміняють до виконання своїх обов’язків.
4.4. Продовжити співпрацю з підрозділами
ювенальної превенції Національної поліції
України, службою у справах дітей, іншими органами та установами, які
здійснюють профілактику асоціальних проявів в учнівському середовищі.
5. Педагогу-організатору закладу освіти:
ЗВІТ КЕРІВНИКА БАЛИЦЬКОГО НВК - 2024
Дякуючи Богові та ЗСУ завершився 2023-2024 н.р.В кінці освітнього процесу у Балицькому НВК відбувся звіт керівника закладу ПАВЕЛЧАКА Я.М. перед педагогічним колективом, батьками, учнівським самоврядуванням та громадськістю.Вже третій рік наша держава переживає дуже складні часи. В умовах введення в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією московії, педагоги - на своєму вчительському трудовому фронті. Працюють сумлінно, відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим наближають перемогу.Річний звіт керівника про діяльність закладу освіти передбачений ст. 30 Закону України «Про освіту».Головуючою зборів обрано Гелету О.В., голову ПК, секретарем - Снайчук Й.Б., бібліотекарку школи.Учасники зборів слухали ПАВЕЛЧАКА Я.М., керівника закладу освіти, який звітував про свою діяльність за 2023-2024 н.р. щодо підвищення рівня організації освітнього процесу у навчальному закладі, ужиті заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи, залучення педагогічної та батьківської громадськості та співпрацю з ними. Ярослав Мечиславович проаналізував свою діяльність у 2023-2024 н.р. в контексті роботи структурних підрозділів закладу освіти. Проінформував про: 1. СТАТУТ НВК. 2. СТРУКТУРУ ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ. 3. КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ. 4. ТЕРИТОРІЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ. 5. ФАКТИЧНУ КІЛЬКІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. 6. МОВУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. 7. НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД. 8. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. 9. ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ШКОЛИ. 10. УМОВИ ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ ОСІБ З ООП. 11. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ОСІБ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. 12. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.13. ПЛАН ЗАХОДІВ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ. 14. КОШТОРИС І ФІНАНСОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ. 15. БЛАГОДІЙНУ ДОПОМОГУ ТА КОШТИ, ОТРИМАНІ ІЗ ІНШИХ ДЖЕРЕЛ.Виступ керівника доповнили Мусійовська Л.Й., заступник з НВР, яка проаналізувала навчальну та методичну роботу та Дутка М.Я., заступник з НВР, - виховну роботу та роботу ради профілактики.Члени колективу, працівники, батьки та учні на високому рівні оцінили роботу керівника закладу освіти Павелчака Я.М. За результатами таємного голосування усі одноголосно визнали роботу керівника "задовільною" і заслуговує матеріального і морального заохочення.
ПРОТОКОЛ
звітування керівника
Балицького НВК
Павелчака Ярослава Мечиславовича
за 2023-2024 навчальний рік
перед педагогічним колективом
та громадськістю
07.06.2024р.
ПРИСУТНІ:
40 осіб.
(педагогічний колектив,
обслуговуючий персонал
НВК
та батьківська громадськість)
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.
Про
звітування керівника НВК про свою діяльність перед педагогічним колективом та
громадськістю щодо підвищення рівня організації освітнього процесу у
навчальному закладі, ужиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації
матеріально-технічної бази НВК, залучення педагогічної та батьківської
громадськості та співпрацю з ними.
2. Про виступи членів колективу, батьківської
громадськості про діяльність керівника НВК Павелчака Я.М. щодо підвищення рівня
організації освітнього процесу у навчальному закладі.
3. Про оцінювання діяльності керівника
НВК шляхом голосування членами педагогічного колективу, батьками, працівниками
навчального закладу за результатами звіту керівника.
Вибори голови та секретаря зборів
Пропозиція:
головою зборів обрати голову ПК Гелету О.В.,
секретарем - бібліотекарку Снайчук
Й.Б.
Результат голосування: одностайно
Вибори лічильної комісії
Гелета О.В.
повідомила присутнім про необхідність обрання лічильної комісії.
Було
запропоновано обрати лічильну комісію у складі 3 осіб : Благути Л.І.- вчителя
хімії, Коллінс Г.В.- вихователя ДНЗ, Снайчук Й.Б., бібліотекарку НВК.
Результати
голосування: одностайно.
Голова зборів Гелета О.В. зазначила, що згідно з наказом Міністерства освіти і науки «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» від 23.03.2005р. № 178, на виконання Національної доктрини розвитку освіти (п.3), наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, керівник навчального закладу має щороку звітувати про свою діяльність перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальному закладі, що базується на принципах взаємодопомоги та позитивної мотивації.
1. СЛУХАЛИ:
1.1. Павелчака Я.М., керівника закладу освіти,
який звітував про свою діяльність за 2023-2024 навчальний рік перед педагогічним,
трудовим колективом, батьками, учнями та громадськістю щодо підвищення рівня
організації освітнього процесу у навчальному закладі , ужиті заходи щодо
зміцнення та модернізації матеріально – технічної бази НВК, залучення
педагогічної та батьківської громадськості та співпрацю з ними.
Проаналізував свою діяльність у 2023-2024 навчальному році в
контексті роботи структурних підрозділів НВК.
Проінформував про:
1.
Статут
НВК.
2.
Структуру та
органи управління.
3.
Кадровий
склад закладу.
4.
Територію обслуговування.
5. Фактичну кількість здобувачів
освіти.
6.
Мову
освітнього процесу.
7. Наявність вакантних посад.
8.
Матеріально-технічне
забезпечення.
9. Правила прийому до школи.
10. Умови доступності навчання осіб з
ООП.
11. Правила поведінки осіб здобувачів освіти.
12. Медичне обслуговування учасників
освітнього процесу.
13. План заходів протидії
булінгу.
14. Кошторис і фінансову
діяльність.
15. Благодійну допомогу та кошти,
отримані із інших джерел.
1.2. Мусійовську Л.Й., заступницю керівника з
НВР, яка доповіла про навчальну та методичну роботу закладу освіти у
2023-2024 н.р.
1.3. Дутку М.Я., заступницю керівника з НВР,
яка доповіла про виховну роботу та роботу ради профілактики правопорушень.
2. СЛУХАЛИ ВИСТУПИ:
Виступи членів колективу, батьківської громадськості
про діяльність керівника НВК Павелчака Ярослава Мечиславовича
щодо підвищення рівня організації освітнього процесу у навчальному
закладі.
2.1. Гелета О.В., голова ПК, яка зазначила, що Павелчак Я.М. - керівник з високим рівнем професіоналізму
та почуттям обов'язку, креативний, цілеспрямований, вимогливий, сприяє
формуванню свідомої дисципліни, чіткості роботи всього педагогічного і
обслуговуючого колективів закладу, які працюють під його керівництвом
злагоджено, виконуючи основні завдання школи. Високий рівень управлінської
культури директора характеризується застосуванням демократичного стилю
керівництва. Рішення приймаються на основі врахування думки колективу й
інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного
сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються. Проблеми
обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш
оптимальний і в подальшому здійснюється.
Основними формами
спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється
не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають
такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала. Ставлення до
працівників закладу- шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю,
спілкування ввічливе і поважливе. Надає педагогам більше самостійності, створює
необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачить,
насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.
Таких якостей у адміністративній роботі вимагає не тільки від себе, а й від
своїх заступників. Керівник дбає про формування у членів колективу відчуття
приналежності до свого закладу, почуття шкільного патріотизму.
Тісно співпрацює з ПК
школи. Ярослав Мечиславович є ініціатором проведення благодійних шкільних акцій
для ЗСУ. Він депутат Шегинівської ТГ. Жителі довіряють своєму представнику,
цінують його ділові та людські якості, вміння вислухати й підтримати.
Користується заслуженим авторитетом серед працівників школи, учнів, батьків,
громадськості. Відмітила , що дороговказом всієї роботи нашого керівника є
служіння школі, а через неї Богові і Батьківщині.
Подякувала Ярославу
Мечиславовичу за плідну роботу протягом навчального року і побажала
здоров'я, сили, натхнення, невичерпної енергії, творчих злетів, здійснення
планів і задумів у прийдешньому навчальному році.
Роботу керівника
закладу вважає задовільною. Пропонує до морального та матеріального
заохочення, а також нагородити Грамотою за якісну, ефективну, плідну роботу
протягом навчального року.
2.2. Дутка М.Я., заступник керівника з
НВР , яка наголосила на тому, що сьогодні члени колективу, батьки
зібралися, щоб підбити підсумки роботи школи за минулий навчальний рік. І
особливо важливо відзначити роль керівника закладу, завдяки кому всі наші плани
і досягнення стали можливими і показали непогані результати у минулому
навчальному році.
Як заступник директора з навчально-виховної
роботи підкреслила кілька ключових аспектів діяльності керівника.
Під керівництвом Ярослава Мечиславовича школа
має чітко визначений стратегічний план розвитку, що включає оновлення
навчальної бази, впровадження новітніх освітніх технологій та розширення
можливостей для професійного розвитку вчителів. Цей план забезпечує
стабільний розвиток і підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Павелчак Я.М. завжди підтримує впровадження
інноваційних методик у навчальний процес. Завдяки цьому маємо можливість
удосконалювати педагогічні технології, що сприяє покращенню якості освіти
та підвищенню інтересу до навчання.
Ярослав Мечиславович дбає про підвищення
професійного розвитку вчителів, що, у свою чергу, позитивно впливає на якість
освітнього процесу.
Завдяки старанню директора в школі створені
комфортні умови для навчання та всебічного розвитку учнів. Він завжди підтримує
учнів, заохочує їх до участі в олімпіадах, конкурсах та інших заходах, що
сприяють розвитку їхніх талантів та здібностей.
Д иректор активно співпрацює з батьками, залучає їх до
участі в шкільному житті та важливих подіях. Створює міцні зв'язки між школою
та родинами, що є запорукою успіху.
Керівник завжди дбає про створення доброзичливої та
підтримуючої атмосфери в закладі, він завжди відкритий до діалогу, готовий
вислухати кожного, вирішувати проблеми та сприяти створенню позитивного клімату
в колективі.
Висловила вдячність
директору за його працю, відданість та лідерство. Завдяки його зусиллям школа
продовжує розвиватися і досягати нових висот.
Ярослав
Мечиславович протягом
2023-2024 навчального року відмінно виконував свої обов΄язки. Активно веде
шкільну навчальну та господарську роботу, завжди дбає про комфорт та естетику
навчальних приміщень.
Роботу директора
НВК Павелчака Я.М. вважає відмінною, заслуговує матеріального та морального
заохочення. Пропонує висловити йому подяку за ефективне управління та сумлінне
й творче ставлення до своїх обов’язків. Бажає успіхів у подальшому
процвітанні.
2.3. Благута Л.І., вчитель
хімії, яка
відмітила, що Павелчак
Ярослав Мечиславович - керівник з високим рівнем
професіоналізму та почуттям обов’язку, здібний адміністратор та організатор.
Прагне і вміє бачити свою діяльність збоку, об’єктивно й неупереджено оцінює та
аналізує її, виділяючи сильні і слабкі сторони. Свідомо намічає програму
самовдосконалення, її мету, завдання, шляхи реалізації. Постійно вдосконалює
сучасні педагогічні технології навчання і виховання, веде роботу з їх
апробації. Користується різними формами психолого-педагогічної
діагностики і науково-обґрунтованого прогнозування. Здатний
передбачати розвиток подій і прийняти рішення в нестандартних ситуаціях.
Згідно з функціональними обов’язками Павелчак Я.М., здійснює безпосереднє
керівництво школою, забезпечує реалізацію державної освітньої політики. У своїй
діяльності керується Конституцією України, Законами
України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної
політики в Україні», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими законодавчими та
нормативно-правовими актами з питань освіти, законодавством про працю,
правилами і нормами охорони і безпеки праці, правилами виробничої санітарії та
пожежної безпеки, Статутом школи та чинними
нормативно-правовими документами в галузі освіти у цілому та загальної
середньої освіти зокрема. Високий рівень управлінської культури керівника школи
характеризується застосуванням демократичного стилю керівництва, створеним у
колективі сприятливим соціально-психологічним кліматом, розвитком творчих
здібностей та зростанням професійної майстерності вчителів школи, колегіальним
підходом до управління школою, широким спектром застосування проєктних
технологій, використання сучасних технологій управління та формування стратегії
розвитку школи, що ґрунтується на глибокому аналізі кадрового,
навчально-методичного й матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного
процесу.
Унаслідок компетентності та творчого підходу
до справи Павелчак Ярослав Мечиславович забезпечує вміле, висококваліфіковане
управління навчально-виховним процесом, контрольно-аналітичною діяльністю. Під
час контролю за навчально-виховним процесом забезпечує розумне поєднання
контролюючих та інструктивних методичних функцій, надає методичну допомогу тим
вчителям, хто її потребує.
Керівник закладу забезпечує здорові та
безпечні умови праці, навчання, виховання. Підтримує зв’язки з батьками, надає
їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного
розвитку їх дітей.
Неухильно дотримується професійної етики
спілкування; у будь-якій ситуації координує свої дії з колегами, поважає
гідність учнів, педагогів, працівників школи. Стосунки з дітьми будує на
довірі, повазі, вимогливості, справедливості. Особистим прикладом утверджує повагу до
принципів загальнолюдської моралі, чим і заслуговує авторитет серед учнів, їх
батьків, працівників школи. Відмінною рисою Ярослава
Мечиславовича є його здатність слухати людей і прислухатися до пропозицій, але
при цьому завжди останнє вирішальне слово залишається за ним, він не боїться
нести відповідальність за прийняті рішення, здатний їх відстоювати і доводити
до логічного завершення. Вважає, що Павелчак Я.М. володіє всіма якостями
керівника школи, які дають йому можливість ефективно їх використовувати в
управлінні ним.
2.4. Терендій І.Я., вчитель початкових класів, яка сказала, що у Балицькому НВК працює з 2016 року, хоч починала свою вчительську діяльність з В-Новосілківської ЗОШ при керівництві Ярослава Мечиславовича, також Ярослав Мечиславович був її вчителем. У його особі побачила досвідченого педагога, здібного керівника та умілого організатора.
Ярослав Мечиславович- чудовий вчитель, керівник, відданий обраній справі, талановитий, творчий, креативний. Спілкування з ним приносить позитив, заряд енергії. Професіонал своєї справи. Вимогливий до себе і своїх учнів, вчителів та працівників. Добрий, скромний, чуйний, уважний і позитивний, доброзичливий. Завжди іде на зустріч вчителю. Вдало поєднує посаду керівника і вчителя. Як вчитель, завжди знаходить шлях до серця кожного учня. Досвідчений педагог, умілий керівник. Забезпечує вміле управління освітнім процесом. Надає методичну допомогу вчителям,які тільки починають свою освітню діяльність. Поважає гідність учнів, вчителів і всіх працівників школи. Забезпечує здорові та безпечні умови праці вчителів та працівників. Співпрацює з місцевою владою, тримає постійний зв’язок з громадськістю. Користується авторитетом серед учнів, батьків, працівників школи, односельців.
Вважає роботу Ярослава Мечиславовича
задовільною. Заслуговує на моральне та матеріальне заохочення.
2.5. Вільчинська Л.Б., голова учнівського
самоврядування, відзначила, що
учнівське самоврядування в школі – спосіб організації учнівського колективу, що
забезпечує комплексний виховний вплив на дітей шляхом залучення їх до
усвідомленої та систематичної участі у вирішенні важливих питань особистого
життя класу, школи. Тому лідери учнівського самоврядування є ініціатором
різноманітних заходів, які підтримує директор школи та вчителі. Досвід взаємостосунків,
вирішення конфліктів, виявлення і захисту своїх інтересів, яких учні
набувають у школі, стане багажем, з яким діти вийдуть у
доросле життя. Учнівське самоврядування є першим помічником керівника та педагогічному
колективу в організації виховного процесу. Цінність організації учнівського
самоврядування полягає в тому, що учні глибоко й всебічно проникають в сутність
своїх справ та обов’язків. Протягом року було багато проведено заходів, які
висвітлені на фейсбуці, на сайті школи. Справа педагогів - розвивати
творчі здібності особистості, допомагати їй самореалізуватися. За що
подякувала . Зазначила:
-Що заплановано було — усе зробили!
Хоч і затрачено енергії багато.
Та основне — дітей учили і любили
Й щодень у школі— це робота й свято!
То ж дякуємо щиро за роботу,
За свято, що в душі жило щоденно.
І за порядність, мудрість і турботу,
Яка ішла від вас до всіх натхненно.
Що ж, рік прожито й знову плани, плани…
Нові завдання десь на видноколі.
Учителі, директор в школі — це титани,
Бо це ж не просто так, а поклик долі!
Щиро подякувала за професійну-майстерність керівника,
педагогічний талант, душевну щедрість, побажала міцного здоров’я, правильних рішень і успіхів у
діяльності, особистих досягнень у роботі та гарних змістовних ідей, незгасимого
оптимізму і стабільного благополуччя, найзаповітнішого та
найнеобхіднішого — Перемоги України над російськими окупантами, аби діти
не чули звуків вибухів і не боялися лунання сирен через повітряні
тривоги.
Визнаємо роботу керівника закладу Павелчака Я.М. на
високому рівні та заслуговує матеріального та морального заохочення.
2.6.
Підгірна О.М., вчитель географії, зазначила, що Павелчак
Я.М.- досвідчений педагог, умілий організатор учнівського, вчительського
колективів. За його ініціативи започатковано ряд загальношкільних заходів.
Приділяє велику увагу впровадженню інноваційних форм організації освітнього
процесу Нової української школи. Прагне підвищити авторитет школи не тільки
серед жителів села, а й на районному рівні. Дбає про покращення матеріально-
технічної бази школи. Користується авторитетом серед учнів, батьків, працівників
школи. Велику увагу приділяє керівник закладу
волонтерській допомозі для ЗСУ.
Вважає роботу
керівника закладу задовільною. Заслуговує на моральне та матеріальне
заохочення.
2.7. Буцик
О.М., вчитель фізичної культури, який доповнив, що
високий рівень управлінської культури керівника закладу Павелчака Я.М.
характеризується застосуванням демократичного стилю керівництва, створеним у
колективі сприятливим соціально-психологічним кліматом.
Ярослав Мечиславович постійно самовдосконалюється як в
мистецтві управління, так і у намаганні поглибити свої знання
із сучасних інформаційних технологій. Активно впроваджує інноваційні
форми та методи організації освітнього процесу.
Дотримується педагогічної етики, поважає гідність
учнів, педагогів, працівників школи, запобігає шкідливим звичкам,
пропагує здоровий спосіб життя.
Павелчак
Я.М. – це творчий, наполегливий та рішучий керівник. Колектив школи під його
керівництвом працює стабільно, злагоджено, виконуючи основні завдання школи.
Він створює всі умови для підвищення якості освітніх послуг, які надає школа
сьогодні.
Ярослав
Мечиславович наполегливо та планомірно працює з педколективом щодо вирішення
освітніх завдань. Він вмілий керівник, гарний господар. Постійно займається
благоустроєм школи, вимогливий до себе, підлеглих і в той же час
готовий прийти на допомогу кожному вчителеві, учневі і батькам. Прикладає багато зусиль для
покращення умов навчання дітей у школі. У школі
створені всі умови для навчання та відпочинку
дітей.
Роботу директора НВК
Павелчака Я.М. вважає задовільною, заслуговує матеріального та морального
заохочення.
2.8. Гнєтньов О.С., вчитель англійської мови, наголосив
на тому
, що керівник Балицького НВК,
Павелчак Ярослав Мечиславович, демонструє високий рівень професіоналізму,
ефективно організовує роботу колективу, сприяє продуктивній діяльності всіх
вчителів. Добре розвинуті комунікативні навички дозволяють йому легко
взаємодіяти з учнями, батьками, педагогічним колективом та шкільним персоналом.
Керівник постійно проявляє інтерес до вдосконалення освітнього процесу та з
ентузіазмом впроваджує інновації, вміло вирішує організаційні питання та
ефективно розподіляє ресурси. Піклується про розвиток талантів учнів, забезпечуючи
проведення позашкільних заходів, що сприяють розвитку різних інтересів та
здібностей. Підтримує гармонійну атмосферу в школі, де кожен учень відчуває
себе комфортно, впевнено та вмотивовано до успіху. Ярослав Мечиславович
відповідально ставиться до забезпечення безпеки учнів та дотримання правил
безпеки у всіх аспектах шкільного життя, а також сприяє розвитку професійних
навичок педагогічного колективу. Він активно співпрацює з батьками:
організовує регулярні зустрічі, консультації та інформування щодо актуальних
питань шкільного життя. Керівник НВК є прикладом для учнів та педагогічного
колективу завдяки своїй відданості та високим моральним цінностям. Вважає
роботу Павелчака Ярослава Мечиславовича на посаді керівника закладу відмінною і
такою, що потребує матеріального заохочення.
2.9. Мусійовська М.Б., керівник гуртка , відмітила, що Ярослав Мечиславович - сучасний керівник з високим
рівнем професіоналізму, здібний адміністратор, умілий педагог, компетентний,
ерудований у питаннях управління, педагогіки і психології. Володіє високим
рівнем творчих та організаційних здібностей, які виражаються у формах і методах
організації педагогічного, учнівського та батьківського колективів. У своїй
роботі користується освітніми нормативними документами, сучасними педагогічними
технологіями навчання і виховання. Застосовує інноваційні підходи, ефективні
шляхи та засоби розв’язання шкільних проблем, створює комфортний освітній
простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти,
забезпечує умови для самореалізації дітей та вчителів. Володіє високим рівнем
управлінської культури, створює в колективі сприятливий соціально-
психологічний клімат, сприяє зростанню професійної майстерності вчителів школи.
Толерантний, тактовний. добрий наставник молодих вчителів. Уміє вислухати
вчителя, дати пораду, коректно зауважити і вказати на помилку. Завдяки
компетентності та творчого підходу до справи Павелчак Ярослав
Мечиславович здійснює вміле, висококваліфіковане управління навчально-виховним
процесом. Забезпечує здорові та безпечні умови праці, навчання, виховання.
Тісно співпрацює з батьками, надає їм консультативну педагогічну допомогу
з питань освіти, фізичного й психологічного розвитку їх дітей.
Дисциплінований, працелюбний, вимогливий до себе і до інших педпрацівників,
особливо, щодо виконання посадових обов’язків. Особистим прикладом утверджує
дотримання принципів загальнолюдської моралі: правди, доброти,
патріотизму. духовності, чим і заслуговує на повагу і авторитет серед вчителів,
учнів, батьків. Дуже хороший господарник, який постійно дбає про школу,
поповнення її матеріальної бази, проведення ремонтних робіт, озеленення
закладу.
Роботу
керівника Балицького НВК Павелчака Ярослава Мечиславовича
визнає зразковою, заслуговує морального і матеріального заохочення.
2.10. Снайчук Й.Б., бібліотекар, яка
сказала, що Ярослав Мечиславович
- людина мудра, порядна і надзвичайно відповідальна. Здається, шкільне
життя рухається по одному і тому ж колу, але в ньому є свій сенс. Робота
сучасного керівника – умудрятися розмовляти і якось прийнятно домовлятися з
усіма – з учителями, з дітьми, з батьками, з владою. Керівник – це людина, чи
не найобізнаніша про реальний стан справ в освіті. Ярослав Мечиславович
давно привчив себе до стриманості і тихої завзятості, до вміння не говорити
зайвого і терпляче добиватися наміченої мети. Спілкування з таким керівником вчить багато чому: він
щедро ділиться своїми ідеями, педагогічними задумами і життєвим досвідом.
Завжди прийде на допомогу, дасть мудру пораду. У колі керівників він оптиміст і правдолюб. З
ним залюбки спілкуються колеги, радяться у вирішенні питань. А ще – цікава, неординарна,
талановита людина. Якщо в керівникові – цілий світ, тоді і школа стає маленьким всесвітом для дітей і вчителів. Побажала творчих злетів
, здійснення планів і задумів, невичерпної енергії, задоволення від життя.
Роботу керівника закладу оцінила на
відмінно. Ярослав Мечиславович
заслуговує на моральне і матеріальне заохочення.
2.11. Денис М.Я., голова батьківського
комітету ДНЗ, зауважила,
що Ярослав Мечиславович використовує творчий підхід
до своєї справи, забезпечує вміле управління освітнім процесом. Дотримується
педагогічної етики,поважає гідність учнів, педагогів, працівників школи. Йому
властива справедливість при вирішенні будь- яких питань. Користується
авторитетом серед учнів, батьків, працівників, односельців. Відповідає займаній
посаді. Роботу керівника вважає на високому рівні. Заслуговує на моральне
та матеріальне заохочення.
2.12. Колінс Г.В., психолог, відзначила,
що у практиці роботи навчально-виховного комплексу
Павелчак Ярослав Мечиславович використовує новітні досягнення сучасної
психолого-педагогічної науки і практики; постійно контролює відповідність
форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їхнім віковим,
психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам.
Стиль
керівництва Ярослава Мечиславовича відображає вміння координувати і направляти
діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених
завдань. Директору притаманний високий рівень творчих та організаційних
здібностей керівника, які виражаються у формах і методах організації діяльності
педагогічного, учнівського та батьківського колективів. Володіє інноваційними
освітніми методиками і технологіями. Створює творчий, продуктивний мікроклімат,
сформував команду однодумців, яка забезпечує якісне навчальне та
виховне середовище. Великого значення надає охопленню всіх дітей як дошкільною,
так і шкільною освітою та вихованням, виробленню шляхів вирішення проблем, формуванню
стратегій діяльності та розвитку закладу. Вміє глибоко і всебічно аналізувати,
об’єктивно оцінювати управлінську та педагогічну діяльність.
Керівник дотримується в роботі дисципліни, вдало делегує повноваження,
розподіляє відповідальність між всіма членами в колективі.
Ярославу
Мечиславовичу властива висока демократичність при прийнятті важливих
управлінських рішень. Велику увагу приділяє організації
роботи педагогічного колективу школи з обдарованими учнями. Як наслідок, учні
школи успішно виступають на учнівських олімпіад. Забезпечує здорові та
безпечні умови праці, навчання, виховання. Підтримує зв’язки з
батьками, надає їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти,
фізичного й психічного розвитку їх дітей.
Ярослав
Мечиславович – сучасний керівник закладу, має організаторські здібності,
користується заслуженим авторитетом серед колег, батьків, учнів, громадськості.
Толерантний, тактовний, вимогливий, уміє вислухати вчителя, порадити, коректно
зауважити. Відмінна робота, яка заслуговує моральне і матеріальне заохочення.
2.13.
Федорчак О.Н., вчитель історії, зауважила, що Павелчак Я.М. висококваліфікований, талановитий педагог,
ініціативний, досвідчений, наполегливий керівник сучасної формації, який
сформував стабільний колектив однодумців, створив продуктивний, творчий
мікроклімат в закладі.
Як керівник закладу, виділяється аналітичним
підходом при прийняті важливих рішень, постійним творчим пошуком. Управлінську
діяльність будує на колегіальному принципі. Вирізняється демократичним стилем
керівництва, справедливістю, тактовністю, вмінням координувати і направляти
діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених
завдань. Постійно підвищує свою професійну майстерність, створює умови для безперервної
освіти, розвитку творчої активності, індивідуальності кожного педагога. Пропоную визнати його роботу на високому рівні та
заслуговує матеріальне і моральне заохочення
2.14. Малетько Л.А., голова батьківського комітету НВК. Шановні учні, вчителі та батьки, присутні! Сьогодні маю величезну радість вітати вас на завершальній точці цього захоплюючого навчального марафону! Наш шлях був не прострим, як палітра художника, наповнений випробуваннями, досягненнями та нескінченним потенціалом. Ви не просто пройшли цей шлях, ви збагатили його своєю унікальною креативністю та відданістю. Вчителі, мов справжні маги.