Кадровий склад

АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАКЛАДУ
 
Павелчак Ярослав Мечиславович - керівник закладу 

Учитель історії та мистецтва 

Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

               Дутка Маряна Ярославівна - заступник керівника з НВР
                                                      Вчитель української мови та літератури
                                                     Спеціаліст вищої категорії

               Мусійовська  Любов  Йосипівназаступник керівника з НВР  

     Вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки
                                          Спеціаліст вищої категорії

                                       


КАДРОВИЙ СКЛАД

Гнатик Орислава Мечиславівна
Вчитель початкових класів
Спеціаліст першої категорії


                                               Терендій  Ірина Ярославівна 
                                               Вчитель початкових класів
                                                   Спеціаліст першої категорії

Денис Марія Ярославівна
Вчитель початкових класів
11 тарифний розряд


Кечур Діана Олегівна
Вчитель початкових класів


Гнєтньов Олександр Сергійович
Вчитель англійської мови
Спеціаліст другої категорії



Кісиличка Володимир Миколайович 
Вчитель фізики
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Гелета Олександра Володимирівна
Вчитель української мови та літератури
 Спеціаліст вищої категорії

        Підгірна Оксана Миронівна       
  Вчитель географії, біології
 Спеціаліст вищої категорії

Федорчак Оксана Несторівна
Вчитель історії та правознавства
 Спеціаліст першої категорії


Мусійовська Марія Богданівна
Вчитель англійської мови
 Спеціаліст першої категорії, старший вчитель

Благута Ліля Іванівна
Вчитель хімії
 Спеціаліст другої категорії

          Буцик Олексій Миколайович        
  Вчитель фізичної культури
                                               Спеціаліст першої категорії 
                                                                                        

                                         

     Терендій Оксана Володимирівна 
       Педагог-організатор 

 Спеціаліст вищої категорії

Пилип Вікторія Миронівна
Практ
ичний психолог


 Коллінс Ганна Василівна
Вихователь ДНЗ
Бакалавр

Снайчук Йосипа Броніславівна

Шкільний бібліотекар, вчитель трудового навчання


Обслуговуючий персонал
Павелчак Олена Ярославівна
 Секретар-друкарка
  
АНДРУШКО ЙОСИФ ОМЕЛЯНОВИЧ 
 Оператор газової котельні
ГУЛЬ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ
Робітник школи
Крута Іванна Франківна
Прибиральниця

   
Марко Любов Євстахіївна       
Прибиральниця   



Мусійовський Богдан Михайлович
Водій шкільного автобуса

Малетько Лілія Анатоліївна
помічник вихователя



                                                                                                            
Ковалик Маряна Романівна
   Підсобний робітник 

                                                                                                      

7 правил для вчителів

Правило перше: вчитель має надавати перевагу діловому стилю одягу.


Жодних татуювань, яскравого кольору волосся, екстравагантних зачісок чи ексцентричного вбрання, адже школа – державна установа і треба одразу всім показати, що тут усе серйозно! Хоча ні, навіть поза стінами школи педагог має тримати себе у руках та не забувати, що його можуть десь випадково побачити діти чи батьки!
Учитель – взірець стилю та витриманості… А ще він – особистість! Тож якщо вашій особистості до вподоби ділові костюми, то це чудово, але якщо вам подобається вбиратися у джинси та футболки з оригінальними принтами, то це прекрасно! Звісно, перебирати міри та зовсім забувати про те, куди йдеш, не варто. Головне, що вам потрібно під час вибору гардероба, – це здоровий глузд! І аж ніяк не дрес-код школи, якого, можливо, й не існує.
Правило друге: вчитель завжди має бути серйозним

Ви подаєте приклад учням! Учитель – серйозна професія, тут жарти недоречні! Отже, суворий вираз обличчя та постійна зосередженість – ваш must have. І навіть не намагайтеся пожартувати з колегами, а тим більше розповісти смішну історію учням! А раптом директор почує?
Заперечувати серйозність професії вчителя ніхто не буде. Але у житті завжди є місце для гумору. Тож якщо у вас чудовий настрій, то навіщо це приховувати за показною серйозністю?
Правило третє: вчитель має суворо дотримуватися плану уроку

Від програми взагалі не можна відходити ні на крок! У жодному разі! Навіть якщо ви хочете розповісти учням щось неймовірно цікаве та корисне. Адже головне – викласти все за програмою.
Звісно, програма надзвичайно важлива. Проте не забувайте, наскільки важливо для початку зацікавити учнів та зробити так, щоб вони дійсно захотіли дізнатися більше і все вивчити. Тож не варто боятися іноді робити ліричні відступи заради створення захопливої атмосфери пізнання.
Правило четверте: вчитель має завжди встигати перевіряти зошити

Навіть якщо доводиться працювати вдома, забувати про вихідні та спілкування з родиною. Головне – зошити! Діти ж мають дізнатися свої оцінки та порадувати (або ні) батьків?
Так, але не ціною вашого особистого простору. На все свій час: і на роботу, і на відпочинок. Адже якщо ви не будете відпочивати, то швидко знесилитеся та забудете про те, що колись любили свою роботу. От що насправді неприпустимо!
Правило п’яте: вчитель має постійно бути на зв’язку з батьками учнів

Будьте готові відповідати на будь-які запитання батьків ваших учнів у будь-який час, навіть уночі, навіть у відпустці, навіть якщо вимкнете телефон. Час для себе та родини? Забудьте, адже постійне спілкування з батьками учнів забере у вас усі сили.
Звісно, декому з батьків дуже хочеться, аби вчителі його дитини, а тим більше класний керівник, завжди були готові обговорити шкільні справи чи оцінки. І з батьками дійсно треба говорити! Але не на шкоду собі та своїй родині. Зрештою, поза роботою ви просто людина. Найпростіше – одразу встановити правила спілкування з батьками, наприклад, ви відповідаєте на дзвінки чи повідомлення у спеціальному чаті тільки до певної години, а про прихід до школи треба домовитися заздалегідь.
Правило шосте: вчитель має постійно думати про майбутню атестацію

Усе, що робить учитель – заради атестації, думки про яку ніколи не полишають відповідального педагога. А значить – треба більше конкурсів, олімпіад, вебінарів, курсів, сертифікатів тощо. Інакше нічого не вийде!
Проте не варто забувати, що головне – робити свою роботу якісно та відповідально. І не втрачати зв’язку з учнями.
Правило сьоме: вчитель має з радістю відвідувати педради

Усі знають, як цікаво буває на педрадах. А скільки корисної інформації! Ні, насправді педради дійсно потрібні, але все ж саме такий формат роботи адміністрації із вчителями навряд чи хтось назве дуже вдалим. А тому не соромтеся запропонувати нові цікаві форми роботи. Наприклад, педраду можна провести у форматі дебатів, тренінгу чи тимбілдингу. І цікаво, і корисно!



 


 


 


 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар