Інформація по запобіганню булінгу



16 ЛИСТОПАДА - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТИ
(Пр. психолог Коллінс Г.В.)
Поняття толерантності означає повагу, прийняття й правильне розуміння багатоманітності культур нашого світу, форм самовираження й прояву людської індивідуальності. Це те, що робить можливим досягнення миру й веде від ідеології насилля й війни до культури миру. Учні визначили поняття толерантності як цінності сучасної людини; повагу і визнання до себе та інших людей. Розвивали навички терпимого ставлення до інших людей та вміння працювати в групах. Здобувачі освіти підкреслили, щоб бути толерантним важливо розвивати такі якості як: чуйність, терпимість і небайдужість у взаєминах в групі, суспільстві




13 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ДОБРОТИ
(Пр. психолог Коллінс Г.В.)
Дуже доброю традицією для багатьох країн стало щорічне святкування 13 листопада Всесвітнього дня Доброти. Діти зробили "Квітку Добра", де поділились своїми думками, що все ж таки є Добро та які його прояви. Вони ділились усмішками, добрими побажаннями один одному та розказали, що вони б зробили, якщо перетворились у "Ангелів Добра". Підвели підсумок, що творити добрі справи – неймовірно просто, добро не вимірюється грошима, часом – не вимагає багато часу і сил, головне – почати. Навіть просто добра усмішка незнайомій людині – вже здатна творити чудеса, в тому числі й для самої людини, хто це Добро робить. Адже крім того, що добрі справи підвищують всім настрій, вони ще й як найкраще впливають на самопочуття, підвищують життєвий тонус. І, звичайно ж, бажано творити добро щодня, а не лише сьогодні – у Всесвітній день Доброти


ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ "БУЛІНГ OFF" ДО ТИЖНЯ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ
(Пр. психолог Коллінс Г.В.)
Учні 8-го класу брали участь у грі "Хуліган" та дали визначення булінгу, розглянули ситуації цькування та виявляли вид булінгу (вербальний, фізичний, соціальний, сексуальний та кібербулінг). Учні знають, що жертви булінгу можуть відчувати широкий спектр емоцій, які можуть варіюватися в залежності від конкретної ситуації і особистості кожної людини, у зв'язку з цим вони намагалися знайти відповідні емоції, які переживає людина, коли перебуває у ситуації булінгу. Метою гри було розширити знання учнів про доброту, її значення в житті людини; стимулювання дітей до добрих вчинків; виховувати толерантне ставлення до інших, уміння слухати і чути, краще контролювати власні емоції та дії; сприяти розвитку навичок надання і отримання допомоги, розвивати впевнесть в собі










ДОПУСКАЙ НАСИЛЛЯ НАД БЛИЖНІМ"
(Пр. психолог Коллінс Г.В.)
З метою виховання почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства, розвитку вміння знаходити шляхи виходу зі складної ситуації, формування навиків відповідальної та безпечної поведінки і попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі, запобігання будь-яких проявів насильства, цькування з учнями 7-го класу було проведено практичне заняття. Учні охоче брали участь в обговоренні різних ситуацій. Також, розглянули на прикладі, як негативні слова або образи впливають на душевний стан людини. Учні отримали купони-завдання, де були різні ситуації булінгу та конфлікту, де їм потрібно було знайти рішення та обговорити їх








ПРОСВІТНИЦЬКО-ВИХОВНИЙ ЗАХІД З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ «МИ ПРОТИ ЖОРСТКОСТІ ТА НАСИЛЛЯ»
(Пр. психолог Коллінс Г.В.)
2 жовтня відзначають Міжнародний день проти насилля.
Тому, з метою запобігання проявів насильства у дитячому колективі було проведено захід, де учні приймали активну участь в обговоренні та виконанні вправ, які сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей (дітей)




ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ "КОНФЛІКТИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ"
(Пр. психолог Коллінс Г.В., 8-9 класи)
Метою заняття було розширення знань про конфлікти, вдосконалення комунікації, ознайомлення з методами розв'язання конфліктних ситуацій. Учні 8 та 9 класів активно залучались до обговорення та за допомогою вправи "Стигле яблуко" дізналися про свою стратегію вирішення конфліктів. Учні дискутували щодо найкращої стратегії вирішення ситуації непорозуміння, де дійшли висновку, що "компроміс" та "співробітництво" є найпродуктивнішими з них. Вправа «Конфліктні ситуації» виконувалася групами з 5-ти учнів, де вони програвали ситуації з використанням різних стратегій поведінки: конкуренція, уникнення, співробітництво, пристосування, компроміс. Школярі дізнались про правила спілкування в суперечках та підвели підсумки заняття

















ЗАВЕРШЕННЯ АКЦІЇ 16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА! (практичний психолог Коллінс Г.В.)
Змінити нам світ і зробити його лише добрим досить непросто, але можна принаймні спробувати зменшити число злого . Акція закінчилась кольоровою демонстрацією, яку підготували учні 8-го класу. Проведені заходи стали приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків. На занятті учні знайомилися з проблемами та причинами насильства у сучасному суспільстві, шукали шляхи його подолання, вчилися толерантно спілкуватися. Та головним завданням занять було досягнення усвідомлення учнями важливості виховувати в собі високі моральні якості, адже коли кожна людина буде носієм і творцем добра і любові, то насильство і жорстокість зникнуть самі по собі.



16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА
БУЛІНГУ НІ! (практичний психолог Коллінс Г.В.)
У 3-му класі була проведена година спілкування “Булінгу НІ!”. Обговорювали поради які можуть допомогти впоратися з ситуаціями, коли ми зазнаємо тиску або цькування. Вчились, як почувати себе безпечно у складних ситуаціях і знати як себе поводити і правильно вчинити коли будемо розгублені та як впоратися зі своїми емоціями. Переглянувши відео, ділились враженнями та намалювали малюнки. Також, діти ділились своїми думками стосовно булінгу та можливих його наслідків.


16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА
Скажемо насиллю – ні! (практичний психолог Коллінс Г.В.)
Учні 10-го класу долучились до акції "16 днів проти насильства". Розглянули та обговорили різні ситуації насильства, розподілили їх за видами насильства. Також створили "Скриньку безпеки", де кожен повинен був подумати і написати відповідь на запитання: Як захистити себе від булінгу?
Переглянули відео "Булінг з юридичної точки зору".
«Подолання насильства не відбувається просто так. Це робиться крок за кроком і позитивно. Нехай сьогоднішній день стане днем, коли ти почнеш рухатися вперед»








МІЙ СВІТ - СВІТ БЕЗ НАСИЛЬСТВА!(практичний психолог Коллінс Г.В.)
Щорічно в Україні проводиться Всеукраїнська акція « 16 днів проти насильства» з 25 листопада по 10 грудня .
Метою якої є привернення уваги учнів до актуальних проблем насилля і попередження цього явища в родині, суспільстві та протидії жорстокого поводження з дітьми.
В рамках акції з учнями 7-го класу було проведено бесіди «Поняття насильства», «Види насильства», «Як не стати жертвами насилля». Переглянули інформаційне відео "Булінг. Міфи та реальність". Зробили спільну композицію "Ми проти насилля!"






















"СКАЖИ "НІ" БУЛІНГУ!" Булінг- це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним та (або) психологічним впливом. За даними Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), минулого року 67% українських дітей віком від 11 до 17 років були жертвами, кривдниками або свідками булінгу. Причин — безліч, а жертвою може стати кожен, хто не вписався у рамки того чи іншого колективу. Для профілактики та запобігання булінгу в учнівському середовищі практичним психологом Пилип В.М. з учнями 5 класу було проведено заняття з елементами тренінгу "Скажи "НІ" булінгу!" , метою якого було ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства .





Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

 

ПОРЯДОК

подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв

про випадки булінгу (цькуванню) в закладі

ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА У ШКОЛІ
(круглий стіл, практичний психолог Пилип В.М. з педагогами НВК дистанційно - платформа Zoom)
Завершальним та підсумковим етапом "16 днів проти насильства " став круглий стіл "Попередження насильства в школі ", який був проведений практичним психологом з педагогами НВК .
Метою було ознайомлення педагогів з поняттями насильства та його видами, оптимізаціє стосунків у шкільному середовищі, недопущення випадків насильства серед підлітків, вироблення системи дій при виникненні насильства в навчальному закладі тощо.
Під час круглого столу було переглянуто презентацію практичного психолога про поняття насильства, його види ,хто може чинити насилля та підпадати під його вплив, а також висвітлено профілактичну роботу,яке ведеться протягом навчального року з учнями, батьками та педагогами. Педагоги ділилися своєю профілактичною роботою, дискутували щодо насилля в учнівському середовищі та як його уникати. Директор школи Павелчак Я.М. надав рекомендації для покращення боротьби з насиллям над учнями та педагогами школи.




16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЛЯ
В нас людина кожна знає,
Чим займатись вона має.
Гарантує нам це право
Основний Закон держави.
Він дає дорослим й дітям
Вільно і щасливо жити.
Всі його повинні знати,
І вивчати, й шанувати.
10 грудня у світі святкують Міжнародний день прав людини. В рамках "16 днів проти насильства" практичним психологом Пилип В.М. з учнями 3-4 класів була проведена година спілкування : "Я маю право".
Учні були ознайомлені з історією розвитку прав людини у світі, розвивали логічне мислення, пам'ять, увагу; виховували добропорядність, відповідальність, зрозуміли необхідність дотримуватися законів, визначили свої права та обов’язки. Переглянули мультфільм «Я маю право», ознайомилися з правами які мають громадяни України, та правами, які мають діти у нашій державі згідно Конвенції ООН про права дитини, яка з 1991 року є частиною національного законодавства України. Закріпили та підвели підсумки цікавою правовою грою «Чи знаєш ти свої права та обов’язки?»





16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЛЯ
Добро і милосердя в нашому житті (5-6 класи, практичний психолог Пилип В.М.)
До міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями (інвалідів) проведено годину спілкування , щоб поглибити знання учнів про їхні моральні цінності : доброту, повагу, взаєморозуміння, взаємодопомогу, товаришування в колективі, поведінку по відношенню до людей з обмеженими можливостями.
Переймаючись буденними проблемами, ми повинні замислюватись над непростою долею людей з вадами здоров`я і не тільки 3 грудня, а й протягом усього року не забувати про те, що поруч із нами живуть співгромадяни, які потребують нашої допомоги та уваги.




16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЛЯ
ЦІНУЙ ЖИТТЯ - ЗУПИНИ СНІД
(9 клас, практичний психолог Пилип В.М.)
Починаючи з 1988 року Всесвітній день боротьби зі СНІДом та Всесвітній день солідарності з ВІЛ-позитивними людьми щорічно відзначається по всьому світу 1 грудня. Цей День став одним з найбільш важливих міжнародних днів, пов’язаних з питаннями охорони здоров’я, і однією з ключових можливостей підвищення інформованості, належного вшанування пам’яті померлих від хвороби, а також можливості відзначити такі досягнення як розширення доступу до лікування та заходів профілактики.
У рамках "16 днів проти насилля" практичним психологом Пилип В.М. з учнями 9 класу була проведена година спілкування "Цінуй життя - зупини СНІД" та створено стіннівку, направлену на підвищення рівня обізнаності учнів про ВІЛ СНІД, його профілактику й толерантне ставлення до ВІЛ - інфікованих

16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА
Сім'я без насильства(1,2 класи, практичний психолог Пилип В.М.)
Година спілкування налаштована на розпізнання учнями насилля у сім'ї , формування дружніх стосунків між учнями та запобігання виникненню насильства в сім’ї.
У ході бесіди учні переглядали відеоролики ,обговорювали їх,відтворювали ситуації насилля у сім'ї та активно шукали методи запобігання йому,кожен мав змогу спробувати себе у різній ролі та ділився враженнями пережитого. Завершальним етапом була демонстрація учнями малюнків своєї щасливої сім'ї.




ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ.
Практичним психологом Пилип В.М з учнями 2 класу 24.09.2021р. було проведене заняття з елементами тренінгу "НІ шкільному булінгу" метою якого було ознайомити учнів з поняттям булінг та як його подолати, а також не стати його жертвою у школі. З учнями проведено ряд вправ для покращення розуміння булінгу, змодельовано ситуації булінгу де учні мали змогу бути і жертвою і булером, а також глядачем, учні ділилися емоціями та враженнями, які відчували. Переглядали мультфільм "Камінь, ножиці, папір" обговорювали його та наводили аргументи чому потрібно запобігти булінгу у шкільному середовищі.





ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Виховна година "Я і булінг - не сумісні"
(9 клас, класний керівник Благута Л.І.).
З учнями 9 класу 22 вересня була проведена виховна година з елементами тренінгу на тему: "Я і булінг - не сумісні!" Учні ознайомилися з формами та ознаками булінгу. Під час заняття діти виконували різні вправи, а саме: "Тягар емоцій", "Візьми роль на себе", "Асоціативний ряд". На занятті учні активно брали участь у всіх справах і відповідали на запитання "Як запобігти булінгу в школі?", "Як розпізнати буллера?". На завершення діти виконали вправу "Скринька безпеки", де активно поділилися набутими знаннями під час заняття.





ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Година спілкування "СТОП БУЛІНГ! "
(7клас, класний керівник Буцик О.М.)
23 вересня з учнями 7 класу проведено бесіду на тему "СТОП БУЛІНГ! ".
Метою заходу було сприяти протистоянню різним видам насильства, оволодінню інформацією про юридичний захист та психологічну допомогу, активувати процес ставлення кожного учня як творця і проектувальника власного життя.


ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Виховна година "ТВОЄ ПРАВО. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА БУЛІНГ "
(10клас , класний керівник Федорчак О.Н.) 22.09.
Метою заходу було дати учням поняття про агресивну поведінку підлітків, вказати її прояви та форми, ознайомити учнів із загальнолюдськими цінностями, навчити контролювати себе у різних критичних ситуаціях, розширити свій словниковий запас, розвивати гнучкість мислення, формувати навички толерантного спілкування. Учні класу брали активну участь в обговоренні теми насильства серед однолітків, преглянули відео «Шкільний булінг». Було проведено анонімне анкетування «Прояви булінгу до себе».

 
ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
З 20 по 24 вересня у Балицькому НВК проходить тиждень з протидії булінгу "STOP булінг".
Практичним психологом Пилип В.М з учнями 5,8,9,10 класів були проведені профілактичні години спілкування, метою яких є ознайомлення учнів з поняттями, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки, профілактику насилля в шкільному середовищі.



ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Виховна година "Стоп насильству "(5клас, класний керівник Лаврись І.А.) .
22 вересня з учнями 5 класу проведено виховну годину на тему : "Стоп насильству" . Метою заходу було сприяти протистоянню різним видам насильства, оволодінню інформацією про юридичний захист та психологічну допомогу, активувати процес ставлення кожного учня як творця і проектувальника власного життя.




ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Практичним психологом Пилип В.М з учнями 3 та 4 класів були проведені заняття з елементами тренінгу "Скажи НІ булінгу" метою якого було ознайомити дітей з поняттям булінг, виховувати почуття любові та поваги до ближнього , емпатії, навчити учнів виходити з конфліктних ситуацій , вміти постояти за себе та ближнього. Також учні переглядали відео шкільного булінгу, активно його обговорювали та шукали шляхи для подолання конфліктів, закріплюючим етапом було малювання емоційних малюнків "Скажи НІ булінгу".


ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Виховна година ,,Протидія булінгу" (6 клас, кл. кер. Гелета О.В.).
Шестикласники уважно слухали розповідь класної керівниці про види та прояви булінгу.
Учні виконали вправи: ,,Асоціації", ,,Булінг чи підражнювання", ,,Долонька щастя", ,,Серця доброти".
По завершенню заняття виробили власні правила безпечної поведінки та захисту у ситуаціях булінгу; пообіцяли впродовж тижня зробити те, що написано на його ,,серці доброти", для когось іншого.
Всі активно брали участь у всіх завданнях і були толерантними один до одного.






ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Година спілкування "Протидія булінгу "
(8клас, класний керівник Підгірна О.М.)
В останній час дуже актуальною стала проблема булінгу в школі. Які причини виникнення агресії ? Які наслідки несуть протиправні дії? Які шляхи боротьби з насильством? Як допомогти людині не стати жертвою приниження, погроз, побиття? На цих питаннях акцентувала увагу учнів 8 класу під час проведення години спілкування « Протидія булінгу» класний керівник Підгірна О.М. В ході заняття діти виконували інтерактивні вправи: « Мій образ», « Асоціативний ряд», слухали притчу « Все залишає свій слід», переглянули відеоролик «Зупиніть булінг!» , розробляли стратегію подолання булінгу, знайомилися до кого треба звертатися за допомогою.
Зупинимо булінг разом!

ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ "Я МАЮ ПРАВО..."
Виховна година "Стоп булінг. Я маю право! "
(11клас, класний керівник Кіселик Н.М.)
На виховній годині в 11 класі «Стоп – булінг. Я маю право!» учні ознайомилися з формами та ознаками булінгу. Під час проведення заняття для учнів були проведені вправи «Відгадай особу». А вправа «Візьми роль на себе» надала можливість відчути емоційні переживання, які виникають у жертв булінгу та виховувати почуття співчуття й толерантного ставлення один до одного. По завершенню учні виробили власні правила безпечної поведінки та захисту у ситуаціях булінгу.



















Немає коментарів:

Дописати коментар